Sommige gegevens die door deze provider worden verzameld, zijn bedoeld voor personalisatie en het meten van de effectiviteit van advertenties.
Sommige gegevens die door deze provider worden verzameld, zijn bedoeld voor personalisatie en het meten van de effectiviteit van advertenties.
Ruben Bevelander, eigenaar van Ruben Weet Raad, liep als aannemer regelmatig tegen lange levertijden aan bij timmerfabrieken. “Bij timmerfabrieken zijn ze altijd ontzettend druk. Zelfs voor standaardwerk moet je vaak 10 weken wachten, en dat komt gewoon nooit uit,” vertelt hij. Op aanraden van een collega besloot hij Toelevering Online eens te proberen. “In het begin liet ik het een beetje liggen en dacht ik: het zal wel. Maar toen ik zag hoe snel jullie de standaardproducten leveren, ben ik steeds vaker bij jullie gaan bestellen.”
Voor al zijn standaard dakkapellen en uitbouwkozijnen rekent Ruben nu op Toelevering Online. “Ik weet dat ik de standaardproducten van Toelevering Online snel in huis heb en de kwaliteit is perfect. Afwijkende kozijnen via een offerteaanvraag heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat wil ik zeker een keer doen.” Hij benadrukt hoe tevreden hij is met de transparantie en betrouwbaarheid van Toelevering Online
“Je weet wat je krijgt, en dat krijg je ook. Ik ben erg tevreden. Dat mag je er ook neerzetten!”Ruben van Ruben weet Raad
Wat hem vooral aanspreekt, is het groeiende productaanbod van Toelevering Online. “Er kan steeds meer samengesteld worden in de configurator, en dat is leuk om te zien. Wat nog iets beter kan, is de uitbreiding van de specificaties qua hoogte en breedte, maar verder doen jullie het echt supergoed.”
De overstap naar Zakelijk Plus was voor Ruben een uitkomst. “Nu heb je je eigen werktekeningen, dat is te gek. De kracht van Toelevering Online is dat jullie je focussen op standaardwerk, en daarmee de snelheid en betrouwbaarheid hooghouden.”
Een ander groot pluspunt is de proactieve communicatie. “Die orderchecks door jullie klantenservice zijn heel fijn. Ook als ik het niet aanvink, controleren jullie het kozijn en bellen jullie toch wanneer er bijzonderheden zijn. Dat is echt top.”
Persoonlijk contact miste hij in het begin, maar dat is inmiddels goed opgelost. “In het begin dacht ik: als ik nu een bijzonder kozijn wil, wie kan ik bereiken? Nu heb ik een vast contactpersoon, en dat voelt goed. Het is fijn om te weten dat iemand direct kan regelen wat ik nodig heb, vooral als je een vaste klant bent en regelmatig bestelt.”
Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!