Klant aan het woord: Ruben weet Raad

Klantenservice
21 november 2024

Proactieve communicatie & persoonlijke service

Ruben Bevelander, eigenaar van Ruben Weet Raad, liep als aannemer regelmatig tegen lange levertijden aan bij timmerfabrieken. “Bij timmerfabrieken zijn ze altijd ontzettend druk. Zelfs voor standaardwerk moet je vaak 10 weken wachten, en dat komt gewoon nooit uit,” vertelt hij. Op aanraden van een collega besloot hij Toelevering Online eens te proberen. “In het begin liet ik het een beetje liggen en dacht ik: het zal wel. Maar toen ik zag hoe snel jullie de standaardproducten leveren, ben ik steeds vaker bij jullie gaan bestellen.”

Snel en betrouwbaar voor standaardproducten

Voor al zijn standaard dakkapellen en uitbouwkozijnen rekent Ruben nu op Toelevering Online. “Ik doe bijna altijd achteraf bestellen, omdat ik weet dat ik de standaardproducten snel in huis heb. Jullie standaardwerk is perfect. Maatwerk heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat wil ik zeker een keer doen.” Hij benadrukt hoe tevreden hij is met de transparantie en betrouwbaarheid van Toelevering Online

“Je weet wat je krijgt, en dat krijg je ook. Ik ben erg tevreden. Dat mag je er ook neerzetten!”
Ruben van Ruben weet Raad

Groeiende mogelijkheden bij Toelevering Online

Wat hem vooral aanspreekt, is het groeiende aanbod van Toelevering Online. “Er kan steeds meer, en dat is leuk om te zien. Wat nog iets beter kan, is de uitbreiding van de specificaties qua hoogte en breedte, maar verder doen jullie het echt supergoed.”

Zakelijk Plus: Een uitkomst voor werktekeningen 

De overstap naar Zakelijk Plus was voor Ruben een uitkomst. “Nu heb je je eigen werktekeningen, dat is te gek. De kracht van Toelevering Online is dat jullie je focussen op standaardwerk, en daarmee de snelheid en betrouwbaarheid hooghouden.”

Proactieve communicatie en persoonlijke service

Een ander groot pluspunt is de proactieve communicatie. “Die orderchecks zijn heel fijn. Ook als ik het niet aanvink, bellen jullie toch wanneer er bijzonderheden zijn. Dat is echt top.”

Persoonlijk contact miste hij in het begin, maar dat is inmiddels goed opgelost. “In het begin dacht ik: als ik nu een bijzonder kozijn wil, wie kan ik bereiken? Nu heb ik een vast contactpersoon, en dat voelt goed. Het is fijn om te weten dat iemand direct kan regelen wat ik nodig heb, vooral als je een vaste klant bent en regelmatig bestelt.”

Zij kozen ook voor Toelevering Online:

menu
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×