houten-bokken-transport

Meestal zit het mee, soms zit het tegen;

We lossen het gewoon samen op.

Servicemelding kozijn

Helaas kan het gebeuren. Je hebt een kozijn ontvangen, maar de levering is niet helemaal naar wens. Dat is vervelend. Meld je (transport)schade of ontbrekende onderdelen in het formulier hiernaast voor een snelle oplossing.

Controleer direct en maak foto’s:

  1. Controleer het kozijn direct bij levering.
  2. Zorg dat je bestelling bij deze check nog op de bok staat.
  3. Zie je een schade? Maak foto’s van het kozijn op de bok.
  4. Doe je melding zo snel mogelijk, het liefst binnen 24 uur.

“Waarom moet ik foto’s meesturen bij schade?”
We hebben de foto’s nodig om de schade te beoordelen én op te lossen. Bij volledige servicemeldingen met foto’s kunnen wij zien waar op het kozijn de schade zit én de foto’s gebruiken voor afstemming met de producenten.

menu
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×