Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Wat vervelend dat je een beschadiging hebt aan je bestelling. Wij denken graag met je mee over een oplossing, daarvoor is het wel belangrijk om snel te handelen. Wacht niet met de ons op de hoogte brengen! Binnen 48 uur kunnen wij je namelijk het beste helpen. Wat moet je doen:

Stuur een e-mail naar: [email protected] met een duidelijke omschrijving van de situatie en foto’s van de situatie. In de pdf’s hieronder zie je precies hoe je de melding aanlevert.

Onze klantenservice bekijkt zo snel mogelijk de situatie en overleggen wat de vervolgstap wordt. Binnen 1 à 2 werkdagen bellen wij je terug of krijg je van ons een reactie via de mail.

Zo meld je een afwijking

Schade aan het kozijn

Glas: schade

Glas: vlekken

Verkeerde afmeting kozijn

Haaks afstellen: stappenplan

Verkeerde kleur

Beslag kan niet geplaatst worden

Staat je beschadiging hier niet bij tussen? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij staan iedere werkdag en op zaterdag voor je klaar om je te helpen!

Contact klantenservice
menu
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×