We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ons team hecht veel waarde aan hoge kwaliteit en een goede service. Wij doen er samen álles aan om supersnel een kwalitatief kozijn te leveren.
Maar heel soms gaat er helaas iets mis en zijn je kozijnen beschadigd, heb je geen prettige service gehad of wordt je kozijn te laat geleverd. En daar ondervind jij nu hinder van. Iets wat natuurlijk niet mag gebeuren.
We willen graag van jou horen waarom je op de duim omlaag geklikt hebt. We kunnen het snelst reageren als je jouw feedback omschrijft via de klachtenbox op deze pagina. Als je al prettig contact hebt met de klantenservice en we bezig zijn met een oplossing, dan hoef je nu niets te doen.
Met een inhoudelijke oplossing, onze reactie op jouw feedback of de status van jouw melding.
We zijn ook bereikbaar voor een servicemelding, via WhatsApp, de chat op de website of telefonisch.
Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!