Duim omlaag voor Toelevering Online

Klantenservice

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ons team hecht veel waarde aan hoge kwaliteit en een goede service. Wij doen er samen álles aan om supersnel een kwalitatief kozijn te leveren.

Maar heel soms gaat er helaas iets mis en zijn je kozijnen beschadigd, heb je geen prettige service gehad of wordt je kozijn te laat geleverd. En daar ondervind jij nu hinder van. Iets wat natuurlijk niet mag gebeuren.

 

Hoe nu verder?

1. Laat ons weten waar je niet tevreden over bent

We willen graag van jou horen waarom je op de duim omlaag geklikt hebt. We kunnen het snelst reageren als je jouw feedback omschrijft via de klachtenbox op deze pagina. Als je al prettig contact hebt met de klantenservice en we bezig zijn met een oplossing, dan hoef je nu niets te doen.

2. Binnen een week bellen we jou terug

Met een inhoudelijke oplossing, onze reactie op jouw feedback of de status van jouw melding.

3. Liever op een andere manier contact?

We zijn ook bereikbaar voor een servicemelding, via WhatsApp, de chat op de website of telefonisch.

 

 

menu
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×